צור קשר

מחפש השקעה אטרקטיבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

X

    סוגי עסקאות נדל"ן

    סוגי עסקאות נדל"ן

    עולם הנדל"ן בישראל ובחו"ל כולל בתוכו עולם שלם של מושגים, ניתוחים ומכלולים רחבים ודינמיים. הכרתו של עולם זה מקרוב על ידי חברות המקדמות עסקאות נדל"ן שונות, מהווה ערך מוסף משמעותי עבור לא מעט משקיעים ישראלים. 

    השקעות בעסקאות נדל"ן שונות, מהווה עבור כל משקיע עולם רחב של אפשרויות. האפשרות ליהנות מליווי צמוד של חברות המתמחות בליווי וקידום של פרויקטים שונים הוא הכרחי ומוכיח עצמו בכל עסקה. 

    בכתבה שלפניכם נציג מספר סוגי עסקאות עיקריות הקיימות בעולם הנדל"ן, כשאותן עסקאות מהוות את הבסיס עבור משקיעים הבוחרים לקדם את הפרויקטים שלהם תחת המעטפת המקצועית של קוואנטום נדל"ן. 

    נדל"ן מניב

    נדל"ן מניב מהווה נדל"ן הכולל בעצם כל נכס מושכר שביכולתו לייצר הכנסה שוטפת וקבועה, בין אם מדובר על תשואה חודשית, רבעונית או שנתית. שאיפתם של המשקיעים בהשקעה זו, היא לשים את ידם על נכסים בהם ההכנסה השוטפת והקבועה גבוהה יותר מעלויות המימון והריביות לאורך זמן. 

    השקעה בנדל"ן מניב אמורה, בסופו של דבר, לייצר למשקיעים רווח כספי נקי. משקיעים רבים מבינים כי ההזדמנויות לנדל"ן מניב קיימות במספר רחב של מדינות ופרויקטים, כשאותן הזדמנויות כוללות, בין היתר, מבני מגורים, משרדים, חנויות, בתי מלון, אזורי תעשייה ואף חניונים. 

    היכולת לזהות אילו נכסים מהווים פוטנציאל לנדל"ן מניב, מתאפשרת באמצעות חברות נדל"ן המכירות את שווקי הנדל"ן השונים, כשבאותן חברות קיימים צוותים מקצועיים המסוגלים להעניק למשקיעים הערכות אודות יחסי סיכוי-סיכון וביכולת זיהוי הפוטנציאל בכל פרויקט של נדל"ן מניב, זאת תוך שימוש בכלים מקצועיים מדידים.

    השבחת נכסים 

    עסקת נדל"ן נוספת הקוסמת ללא מעט משקיעים בישראל ובחו"ל, הינה עסקה בה חברות נדל"ן מאתרות פרויקטים ונכסים שמחירם בשוק הנדל"ן נמוך. זיהוי ההזדמנות של פרויקטים ונכסים אלו, מהווה פוטנציאל הקוסם למשקיעים רבים הרוכשים נכסים, מבצעים בהם שיפוץ ומוכרים אותם במחיר גבוה יותר. 

    בעסקאות נדל"ן למטרות השבחה, חשוב לקחת בחשבון גם את הסביבה והאזור בהם הנכסים נמצאים. חברות המקדמות פרויקטים של השבחה, מבצעות אנליזה רחבה עבור משקיעיהם וזאת בכדי לנסות ולנבא בצורה מדויקת, האם בטווח השקעה של 2-3 שנים תתממש עליית ערך הנכס, מלבד ההשבחה עצמה, וזאת בשל העובדה כי אין אפשרות להרוויח בשוק יורד. 

    היכולת לזהות מגמות התאוששות או עליות באזור מגורים הנמצא על מסלול של התפתחות מואצת, מצריך בחינה מעמיקה הנוגעת לקהילה במקום, לפרויקטים נדל"ניים שונים המתקיימים בו, בהתרחבות השירותים הניתנים לתושבים במקום, לפיתוח של ריאות ירוקות ועוד, כשכל אלו ואחרים מהווים בסיס להיצע וביקוש בעתיד באותו אזור. 

    יזמות 

    עסקת נדל"ן נוספת מתייחסת למשקיעים המעוניינים לפעול כיזמים. תהליך בו המשקיעים, בליווי צמוד של חברות המקדמות פרויקטים של יזמות, רוכשים קרקע ומקדמים על גביה פרויקט. פרויקט זה יכול להיות במגוון סקטורים כגון: מגורים, לוגיסטי, מלונאות ועוד..
    ואף יכול להיות הסבה מענף אחד לאחר. 

    לקוחות המשקיעים בפרויקט יזמי, רואים בהשקעתם פוטנציאל רווח בטווח הזמן הארוך יותר, כשפרויקט יזמות שמתחיל מאפס וכזה שניתן לקדם באופן יעיל, מאפשר לאותם יזמים ליהנות מתשואות גבוהות משמעותית לעומת סוגי העסקאות אליהן התייחסנו קודם. 

     

    הבחירה של כל משקיע בסוג עסקת הנדל"ן שלא תהיה, מצריכה הון עצמי והבנה בסיסית מצד הלקוח, ומצד השני זהות אינטרסים ושקיפות מוחלטת על מנת לייצר אמון בין הצדדים.

    קוואנטום נדל"ן מהווה את אחת החברות המובילות עבור משקיעים בישראל, כשהיא בוחנת בכל חודש עשרות עסקאות פוטנציאליות, תוך היכולת לאתר על חודו של מחט את אותן עסקאות להן פוטנציאל צמיחה ויחסי סיכוי-סיכון אופטימליים. לצד זאת, שומרת החברה לאורך כל הפרויקטים והעסקאות על הלימה מוחלטת עם המשקיעים, תוך היכולת לסנן עבורם "רעשים" רבים הנלווים לאותם עסקאות ופרויקטים. 

    image

    מחפש השקעה אטרקטיבית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום