צור קשר

מחפש השקעה אטרקטיבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

X

    השקעות נדל"ן באירופה

     

     

     

    נדל"ן באירופה

    ביצוע עסקאות נדל"ן באירופה היא לא עניין של מה בכך. לשם כך צריך הכנה מוקדמת של עבודת תחקיר על האזור בו אתם מעוניינים או לפחות חושבים לרכוש נדל"ן באירופה. אם אתם מתלבטים או לא יודעים לשם מה צריך ליווי של אנשי מקצוע לרכישת נדל"ן באירופה. כאשר שאתם צריכים לעשות הכרה גם אם מאחורי הקלעים של אנשי המקצוע מתחום הנדל"ן המביאים לכם את המוצר המוגמר של נכס נדל"ן באירופה בתנאים הטובים ביותר בלי לעבור את מסכת הבירוקרטיה . חברת קוואנטום נדל"ן הינה חברת יזמות והשקעות בנכסים בחו"ל ובארץ ופיתוח פרויקטים ברחבי אירופה, תשמח לעזור גם לכם יחד עם צוות אנשי המקצוע המומחים של החברה למצוא גם לכם את הנדל"ן  האירופאי שלכם.

    בשביל מה צריך ליווי חברת נדל"ן?

    בשביל להגיע לעיסקת נדל"ן טובה ומשתלמת באירופה, צריך כאמור לבצע לפני כן תחקיר שטח מעמיק בכמה רבדים אשר בעיניו של המשקיע שאיננו איש מקצוע החי ונושם את שוק הנדל"ן המקומי, ובמקרה זה האירופי, יתקשה מאד לצלוח את כל הביורוקרטיות הקיימות בכל ארץ וארץ. אז למה לכם להיעזר בחברת נדל"ן? הינה כמה נקודות שיאירו לכם סוגיה זו:

    לפני הכל יש צורך לדעת על תהליכי המכירה והקנייה איך הן מתבצעות בשטח, מהם הדברים החשובים שיש לדעת אותם עוד לפני חתימת העסקה ואלו נקודות תורפה עלולות לצוץ במהלך העסקה אילו רישומים נבדקים עוד טרם חתימת העסקה כל אלו הם מומחיותו המקצועית של עורך דין מתחום הנדל"ן

    רכישת נדל"ן באירופה

    כל רכישת נדל"ן מחויבת בתשלום מיסוי. אך כאשר מדובר ברכישת נדל"ן באירופה חוקי המיסוי יכולים להיות שונים מאשר הנהוגים בארץ. חשוב מאד להיות מודעים לכל מדיניות המיסוי הקיימת באותה מדינה בה אתם מעוניינים לבצע עסקת נדל"ן ובסופו של דבר להחליט האם אכן משתלמת לכם ביצוע העסקה עם כל ההוצאות על המיסים. לשם כך חשוב מאד להיעזר ברואה חשבון שיעזור לכם בחישובים אלו.

    חשוב מאד לפני ביצוע עסקת נדל"ן לפתח מומחיות לשוק המקומי על ידי הכרות מעמיקה עם השטח שעוזרת מאד להשוות בין עסקאות נדל"ן אחרות שנעשו באזור. לשם כך יש צורך להיעזר במומחה נדל"ן.

    סיכום דבר

    בכדי להגיע לעסקה טובה מוצלחת ומוגמרת של נדל"ן באירופה חייבת להתרחש לפני כן עבודת תחקיר מעמיקה של האזור והשטח, כאשר הדרך הבטוחה והיעילה לביצוע כל הפרמטרים האלו הן במישור היזמות, הן במישור המיסוי והן במישור המשפטי מורכב מאנשי בעלי מקצוע המתמחים כל אחד בתחומו הוא. חברת קאוונטום נדל"ן הינה חברה העוסקת ביזמות והשקעות בנכסים מעבר לים וגם בארץ מורכבת מצוות איכותי ומנצח שתביא לכם את עסקת הנדל"ן המנצחת שלכם. צרו קשר באתר הבית וקבלו פרטים נוספים.

    השקעות באירופה

    כיום השקעות נדלן באירופה ישנם כחמישה יעדים אותם ניתן להגדיר כהשקעות בטוחות והן: גרמניה, ספרד, אירלנד, פולין ויון. מחירי הנדל"ן באותם יעדים עדיין נמוכים ואטרקטיביים לרכישה ומכירי הנדל"ן באירופה מאותתים על התאוששות מסוימת שתניב למשקיעים תשואה  נאה ביותר. מה גם שאירופה קרובה יחסית לארץ ועל כן גם הגישה לארצות אירופה היא נוחה. מעבר לכל אלו חשוב לדעת גם מהם חוקי המיסוי הנהוגים באותה ארץ ואיך נכון לנהל את רכישת הנדל"ן מעבר לקשיים הבירוקרטיים הקיימים. אם אתם מעוניינים לדעת עוד איך השקעות נדלן באירופה מתבצעות פנו לחברת קוואנטום נדל"ן, החברה המתמחה ביזמות והשקעות נכסים בארץ ובחו"ל.

    רכישת נדל"ן באירופה, מה חשוב לכם לדעת

    החלטתם שאתם מעוניינים בהשקעת נדלן באירופה ומוכנים להסתער על העסקה הקרובה הנקרית בדרככם. חכו עוד רגע וקיראו את השורות הבאות של המאמר בכדי לדעת איך לבצע עסקה טובה וללא טעויות שעלולות לעלות לכם הרבה כסף במקרה הטוב. אם כן מהם הדברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים השקעות נדלן באירופה, לפניכם במספר נקודות:

    לפני הכל חשוב שתעשו חישוב ושכלול של הסכום הנמצא בידכם עם כל ההוצאות שיבואו בהמשך הדרך לרכישת הנכס שלכם באירופה. ובדקו האם הסכום הקיים אצלכם יכול לכסות את כל ההוצאות.

    בתים להשקעה באירופה

    הדבר הבא שעליכם לבדוק היא התשואה שאותה אתם יכולים לקבל מהנכס, כמו גם בחינת המצב הכלכלי הקיים באזור ורמת היציבות שלו כמו גם של שוק הנדל"ן. כדאי לדעת לגבי התנאים של אחזקת הנכס. האם הן יכולות להיות מבוצעות על יד חברת אחזקה או שאולי בעל הנכס, כלומר אתם, צרכים לדאוג לכך. אם הנכס מנוהל על ידי חברת אחזקה בררו כמה זה יעלה לכם וכל כמה זמן דואגת חברת האחזקה להגיע ולתחזק את הנכס. בררו האם לאחר רכישת הנכס קיים גם פוטנציאל השבחה לנכס שתעלה את אחוז התשואה בעתיד. כמו גם בדיקת מיקום ואטרקטיביות של הנכס על פי קהל היעד אליו אתם מכוונים להשכיר.

    דירות להשקעה באירופה

    צריך לדעת איפה כדאי לרכוש דירות להשקעה באירופה, משום שהשוק באירופה אומנם היה עד כה בירידה, אך כעת מראה שוק הנדל"ן האירופי סימני התאוששות. אם ברצונכם לדעת היכן יש דירות להשקעה באירופה אותן כדאי לרכוש רצוי שתעזרו בחברת נדל"ן המתמצאת בכל הקשור בשוק הנדל"ן המקומי, במערכת המיסוי, והתנאים המשפטיים הכרוכים בכדי להגיע לביצוע העסקה שלימה. אם גם אתם החלטתם להשקיע באפיק הנדל"ן באחת ממדינות אירופה, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת קוואנטום נדל"ן שתעזור לכם למצוא דירות להשקעה באירופה בדיוק לפי הדרישות שלכם ובליווי מקצועי של מומחים.

    היתרונות הקיימים ברכישת דירות להשקעה באירופה

    הסיבה בה מתעניינים המשקיעים ברכישת נדל"ן היא כמובן האופציה להניב תשואה באחוז גבוהה שתתורגם לכסף ברווחים נאים. התנאים נכון להיום  אינם אידיאלים בשביל להשקיע בדירות להשקעה כאן בארץ ולו רק בגלל המחירים הגבוהים שאינם מאפשרים לשקיע, לעומת זאת שוק הנדל"ן בחלק ממדינות אירופה כן מאפשר רכישת דירות להשקעה. אך אלו עוד יתרונות קיימים ברכישת דירות להשקעה באירופה? הנה בכמה נקודות:

    אחד היתרונות של מחירי נדל"ן נמוכים הקיימים עוד נכון להיום בשוק הנדל"ן האירופי היא האפשרות לפיזור ההשקעה, כך שתוכלו ליהנות מקניית מספר דירות להשקעה באירופה ולא רק בארץ אחת, כך תוכלו ליצור רווחים נאים.

    למה לקנות בית להשקעה באירופה?

    בנוסף לכך אירופה לא כל כך רחוקה מכאן בטיסה של מקסימום – 5 שעות טיסה ליעד המרוחק ביותר באירופה אתם יכולים להגיע לסבב ביקורים בנכסים שלכם בנוחות וללא מאמץ. מחסום השפה לא בהכרח משהו שקיים משום שרבים מן הישראלים דוברים את שפות זרות כמו אנגלית, ספרדית ועוד ויוכלו בקלות להשתלב בשיחה המקומית . ואם אינכם דוברים את השפה תמיד ניתן למצוא מי שיתרגם לכם את הנאמר. שוק הנדל"ן האירופי לא רק שהוא נמוך מאד יחסית לשוק הנדל"ן הישראלי, אלא שגם מגוון הדירות והנכסים להשקעה הוא רחב , ומאפשר לכם המשקיעים לבחור דירות להשקעה באירופה מבין כל שלל ההצעות הקיימות בשוק הנדל"ן המקומי.

    לסיכום

    רכישת דירות להשקעה באירופה הינה אפיק השקעה מצוין גם כעת. כל עוד מחירי הנדל"ן עדיין נמוכים באירופה עם אופציות ליעדים נבחרים למדינות באירופה בהם כדאי לבצע רכישה שכזאת, חשוב מאד להיעזר באנשי מקצוע מומחים, כחברת קוואנטום נדל"ן העוסקת ביזמות והשקעות בנכסים בארץ ובחו"ל. היתרונות לרכישת דירות באירופה הן רבות. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת קוואנטום נדל"ן שתסייע לכם למצוא את הנכס שלכם שאולי נמצא מתחת לרדאר הפרסום.