צור קשר

מחפש השקעה אטרקטיבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

X

    שכירות לטווח קצר? הדבר הבא

    שכירות לטווח קצר? הדבר הבא

    הביקוש עבור שכירות לטווח קצר לא פסח גם על ארה"ב. במדינה בה קיימת תיירות פנים רחבה וענפה, הפכה השכירות לטווח קצר, לאפשרות פופולרית ומועדפת על ידי רוב רובם של האמריקאים, כשמשקיעים ישראלים רואים באותה תופעה הזדמנות לנדל"ן מניב. 

    ישראלים רבים המעוניינים לרכוש נכסים בחו"ל, רואים בארה"ב יעד מועדף, לבטח למול העובדה כי מדובר במדינה רחבה וכזו המאפשרת ליהנות, בתוך זמן קצר יחסית, מעליית ערך של דירות ונכסים באזורים מבוקשים. 

    קוואנטום נדל"ן, המתמחה בהשקעות ויזמות נדל"ן בארה"ב, סימנה את מדינת פלורידה, כיעד מרכזי להשקעות בנכסי נדל"ן, כשנכסים אלו מהווים אלטרנטיבה נחשקת במיוחד לשכירות לטווח קצר. 

    מהי שכירות לטווח קצר?

    שכירות לטווח קצר מאפשרת לאנשים לשכור בתים לפרקי זמן קצרים, זאת בניגוד לאפשרות של השכרת בתים לשנה או יותר. בתחום התיירות, שכירות לטווח קצר מהווה אלטרנטיבה למול האפשרות ללינה בבתי מלון. 

    תחום השכירות לטווח קצר, בכל רחבי העולם, פועל תחת כמה פלטפורמות אם כי הבולטת שבהם היא פלטפורמת ה-AIRBNB. פלטפורמת AIRBNB קיימת עוד מ-2008 ומתבססת על אתר אינטרנט ייעודי המאפשר לתווך בין שוכרים, המחפשים אפשרויות השכרה קצרות טווח, לבין בעלים של נכסים, כשחלקם רכשו את אותם נכסים עבור מטרה זו בלבד. 

    תשואה אטרקטיבית באזורי ביקוש

    בשנים האחרונות, תעשיית השכירות לטווח קצר הפכה להשקעה משתלמת עבור לא מעט משקיעים, כששכירות קצרה של כמה ימים יכולה להניב תשואה של חודש שלם ואף יותר לעומת שכירות ארוכת טווח. 

    קוואנטום נדל"ן פיתחה מודל המתבסס על שלושה חוזקות: מיקום מרכזי, שכירות לטווח קצר ושותף מקומי. איתור הנכסים מתבצע במוקדי משיכה תיירותיים ונחשקים, כשאותה שכירות לטווח קצר מאפשרת להשיג תשואה עודפת ושותף מקומי שמנהל אופרציה גדולה של עשרות נכסים בקונפסט הזה.  אותם שוכרים נהנים ממה שיש לכל נכס להציע, בין אם מדובר על בית מאובזר, בריכה פרטית, חדר משחקים, מגרשי כדורסל וכדורגל ועוד רבים וטובים. 

    התרחבות השכירות לטווח קצר בכל העולם, היוותה מהלך עליו בירכו בלא מעט ערים, כשפלטפורמת שכירות שכזו הגדילה באופן מיידי את היכולת של אותן ערים ליהנות מהיקפי תיירות רחבים יותר בצורה משמעותית. 

    משקיעים מישראל, המחפשים באמצעות חברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל דוגמת קוואנטום נדל"ן, רואים בפלטפורמה זו פוטנציאל ממשי בעבור תשואה אטרקטיבית, לבטח באזורי ביקוש, בהם הלינה בבתי מלון יקרה עבור תיירים רבים.

    לקוואנטום היכולת לאתר נכסים במחירי הזדמנות, לזהות את פוטנציאל ההשבחה ולבצע את ההתאמות הנדרשות המאפשרות להגדיל משמעותית את התשואה  על ההון.

     

    לא כל אחד יכול

    לנו בקוואנטום נדל"ן חשוב להבהיר, כי גם ברכישה של נכסים עבור שכירות לטווח קצר, ישנם גורמים ומאפיינים רבים שחשוב להכיר ולקחת בחשבון. הדבר הוביל אותנו לבחור בפינצטה את האזורים בהם נרצה לקדם פרויקטים עבור כלל המשקיעים, זאת תוך היכולת והניסיון שלנו להעתיק את הצלחותינו באזור אחד ולשכפלו באזור אחר, כשבמקביל הצוותים המקצועיים בחברתנו מבצעים את ההתאמות הנחוצות המאפיינות כל פרויקט. 

    כמה מהפרויקטים המרכזיים שלנו בתחום השכירות לטווח קצר, מתמקד בדרום פלורידה בארה"ב. הבחירה בפלורידה נשענת על מספר פרמטרים אותם בחנו, כשנתונים של visitflorida.org הראו כי ב-2021 ביקרו בפלורידה 121.8 מיליון תיירים, זאת לצד העובדה שפלורידה מדורגת במקום הראשון בארה"ב, על פי דו"ח Weiss Analytics לשנת 2020, כמדינה בה ההחזר על ההשקעה ברכישה של בתי נופש הוא הגבוה ביותר עם ציון של 98.7. בנוסף, מיסוי נמוך המאפשר להנות מהרווחים שהתקבלו

    לקבלת מידע רחב יותר הנוגע להשקעה בבית נופש במדינת פלורידה, צרו עמנו קשר עוד היום ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם. 

     

    image

    מחפש השקעה אטרקטיבית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום