צור קשר

מחפש השקעה אטרקטיבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

X

    נדל"ן באירופה או ארה"ב?

    נדל"ן באירופה או ארה"ב?

    בשנים האחרונות, נראה כי ישראלים רבים גילו את נפלאות ההשקעה בנדל"ן וראו כי הדבר הטוב והמדויק ביותר לעשות עם הכסף הפנוי שלהם יהיה לחפש אחר הזדמנויות השקעה אטרקטיביות – ביניהן כמובן השקעות בנדל"ן.

     

    עם זאת, לפני שרצים להשקיע את הכספים שלנו, עלינו לדעת איפה וכיצד נכון להשקיע את הכסף. אם החלטתם שהשקעה בנדל"ן היא הדבר הנכון עבורכם, מה שאנחנו לגמרי מבינים ותומכים בו (אחרת לא היינו שם בעצמנו), עדיין חשוב שתעשו מחקר מעמיק על הלוקיישן (מיקום בעולם) שבו תשקיעו. כי בכל זאת, הכסף שלכם לא גדל על שום עץ, וגם בשביל להצמיח עצים ופירות, צריך לדעת איך לשתול.

     

    מחירי הנדל"ן בישראל בשנים האחרונות הפכו למרקיעי שחקים, ברמות כאלו שהמשקיעים הישראלים פשוט לא יכולים או לא מעוניינים לוותר על כל כך הרבה כסף בעבור תשואות יחסית נמוכות להשקעה שלהם, ולכן פניהם אל מעבר לגבול. ישנן שתי אופציות אטרקטיביות במיוחד על מפת הגלובוס בכל הנוגע להשקעה בנדל"ן והן אירופה וארצות הברית.

    השקעות נדל"ן באירופה

     

    על פי דו"חות ונתונים רבים ומהימנים שבוצעו בתחום, נראה כי חמשת היעדים הפופולריים ביותר להשקעה באירופה הם: ברלין, מדריד, דבלין, המבורג ואתונה. ערים אלו הפכו ליעדים אטרקטיביים במיוחד וצפי עליית המחירים בהם נראית לגמרי על הפרק, מה שמגדיל כמובן את הסיכויים להפקת תשואה עבור הרוכשים.

     

    השקעות באירופה נחשבות אטרקטיביות במיוחד קודם כל בגלל המחיר שלהן. האירו עדיין לא התאושש לגמרי מהמשבר הכלכלי שפקד את אירופה בשנת 2008, ולכן מחירי הנדל"ן עדיין נמוכים ביחס לעבר. עם זאת, ובאופן טבעי לחלוטין, בכל שנה שחולפת נרשמת עליית מחירים ביעדים רבים ובמידה מסוימת, נראה כי מגמה זו תמשיך לטפס, ככה שבתוך מספר שנים הנכסים צפויים להגיע לערך הריאלי שלהם ולאפשר למשקיעים אופציה אמיתית לתשואה אטרקטיבית במיוחד.

     

    יתרון נוסף של בחירת השקעה בנדל"ן באירופה היא כמובן הקרבה לארץ, מה שמאפשר לכם יותר ביקורים באותה המדינה שבה נמצא נכס הנדל"ן שלכם, כך שתוכלו להיות כמה שיותר בעניינים.

     

    אך לצד היתרונות הרבים, חשוב לקחת בחשבון שיבשת אירופה ידועה בתור יבשת שיש בה הרבה מאד חסמים בירוקרטיים, חוקי בניה מקומיים מחמירים ומיסוי שאינכם מכירים. לאור מציאות זו, חשוב שתעזרו במומחים שילוו אתכם בבטחה בכל תהליך איתור ובחינת ההשקעה.

     
     

    השקעות נדל"ן בארה"ב

     

    בשונה מאירופה, שוק הנדל"ן בארה"ב נמצא כיציב יותר, הספיק להתאושש, וברוב האזורים במדינה המחירים נמצאים בעלייה מתמדת ונראה כי מי שבחר להשקיע בנדל"ן בארה"ב זוכה לתשואות מרשימות במיוחד על נכסיו. עם זאת, חשוב שנסתכל על המציאות בעיניים כמה שיותר ניטרליות.

     

    אין דבר כזה פשוט ליהנות מהשקעה רק כי בחרנו במיקום "חם". על מנת לצלוח השקעה יש צורך אמיתי להכיר היטב את שוק הנדל"ן באותה מדינה או איזור, וכמו כן את המדיניות והרגולציות באותה המדינה. גם מגמות הן חלק מאד חשוב להתבוננות כחלק מתהליך השקעה, ובקיצור נאמר שישנה לא מעט עבודת מחקר שכל משקיע צריך לעשות לפני שהוא זוכה ליהנות מתשואות מרקיעות שחקים.

     

    למרבה השמחה, אם נמנה את אחד היתרונות הבולטים בהשקעת נדל"ן בארה"ב הוא יהיה העובדה שהמדינה מעודדת ותומכת במשקיעי נדל"ן ואף מעניקה הטבות שונות למשקיעים.

     

    יתרון נוסף של השקעה בארה"ב היא ההתנהלות באנגלית, שפה שרובנו שולטים בה, אפילו אם ברמה בסיסית, מה שהופך את התהליך להרבה פחות זר ומקל עלינו כמשקיעים.

     
     

    אז איך בוחרים בין השקעת נדל"ן באירופה להשקעת נדל"ן בארה"ב?

     

    התשובה תהיה שזה תלוי לחלוטין בפרויקט עצמו ובחברה שתלווה אתכם לאורך התהליך.

    כל עוד יש מי שילווה אתכם במקצועיות, תוך הכרות אמיתית וניסיון רב עם האזור בו אתם משקיעים, כך יעלו הסיכויים שלכם לצלוח את ההשקעה.

     

    נשמח לעמוד לרשותכם על מנת להתאים את הנכס המושלם עבורכם, תוך התחשבות בתקציב ובמטרות שהגדרתם, כאשר ההצלחה שלכם היא האינטרס המרכזי שלנו.

    image

    מחפש השקעה אטרקטיבית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום