צור קשר

מחפש השקעה אטרקטיבית? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

X

    נדל"ן חו"ל כנתח מתיק ההשקעות

    נדל"ן חו"ל כנתח מתיק ההשקעות

    השקעה בנדל"ן בחו"ל מאפשרת לנו להתרשם ממגוון רחב של אפשרויות, כשהשקעה זו מהווה חלק משמעותי עבור רבים המנהלים את תיק ההשקעות שלהם. הבחירה בחברה ותיקה ומנוסה שתלווה אתכם בתהליך, מהווה צעד חשוב ומשמעותי להמשך.  

    עבור ישראלים רבים, נדל"ן חו"ל מהווה אפיק השקעה כדאי, כשהנתונים מצביעים על השקעה של 16.5 מיליארד דולרים מ-2017 ועד לרבעון הראשון של 2022. השקעה נבונה, כחלק מתיק השקעות, תאפשר מימוש של הפוטנציאל הקיים בפרויקטים שונים, על מנת להניב תשואה אטרקטיבית, כשאלו פועלים במסגרת של פיזור וגידור סיכונים נכון ומידתי. 

    פיזור סיכונים

    השקעה בנכסי נדל"ן בחו"ל בצורה חכמה ומאוזנת, יכולה להיעשות באמצעות שילוב בין מספר אפיקי השקעה, כשהפורטפוליו הקיים בתחום הנדל"ן בחו"ל מאפשר ללקוחותינו לפזר את השקעתם תחת מספר אפיקי השקעה, בין אם מדובר על השקעה בנדל"ן מניב, השקעה בהשבחה של מבנים ואף פיזור סיכונים והשקעות בתחום הנדל"ן הנוגעים בענפי המלונאות, לוגיסטיקה ועוד. 

    לצד האפשרות לבצע פיזור סיכונים חכם במספר אפיקי השקעה, חשוב כמובן לבצע את אותו פיזור בכמה שיותר סקטורים ושווקים. אצלנו ב"קוואנטום נדל"ן, תוכלו ליהנות גם מאסטרטגיית פיזור סיכונים, תוך היכולת להשקיע במדינות שונות, תחת מטבעות שונים ועוד.  

    פרויקט השבחה, למשל, מהווה אפיק אחד שיש בו להניב תשואה בעתיד. היכולת לזהות נכסים בהם קיים פוטנציאל השבחה גבוה, מהווה מהלך מורכב המצריך ידע מקדים וניסיון רב. משקיעים רבים, אשר נהנו מאותו ניסיון וידע מקדים של חברות נדל"ן, ידעו להשקיע בפרויקטים שהובילו להשבחה של נכסים, כשאלו נמכרו בסופו של תהליך במחירים של עשרות אחוזים יותר לעומת שוויים ההתחלתי בטרם ההשבחה. 

    תשואה אטרקטיבית

    הרצון של מחזיקי תיקי השקעות הוא להשקיע חכם, כשתיק ההשקעות שלהם חוֹלֵשׁ על מספר אפיקי השקעה, ובתוכו השקעה בנדל"ן בחו"ל. שאיפתו של כל משקיע ליצוק באותן השקעות תשואה אטרקטיבית, כשהפוטנציאל שלה בהחלט גבוה בהשקעה בנדל"ן בחו"ל, זאת לעומת פוטנציאל התשואה בשוק הנדל"ן בישראל. 

    גם כאן, משקיעים יפנו לחברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל, כשלהן היכולת והידע בביצוע חקר שוק היעד, כשביצוע חקר השוק עוסק, בין היתר, בבחינת התשואה הממוצעת הקיימת באותם יעדים הנחשבים לאטרקטיביים או אלו המעניינים את המשקיעים. 

    בחינת התשואות ביעדים שונים איננה מספקת. בחינת התשואה הממוצעת בכל יעד מביטה בעצם על נתונים של השנים האחרונות עד לאותה נקודה, כשהרצון הוא לזהות מגמות בשוק הנדל"ן ולאפשר למשקיעים ליהנות פוטנציאל תשואה גבוה. בנקודה זו, אותן חברות המתמחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל, יבחנו פרמטרים נוספים, דוגמת קצב עליית המחירים באותו שוק, אחוזי התפוסה, הביקושים הקיימים לנכסי נדל"ן באותם אזורים, מדיניות המיסוי ועוד. 

    השקעות נדל"ן כמגן בפני האינפלציה

    השקעה בנדל"ן, כחלק מאפיק בתיק השקעות מבוזר המאופיין בפיזור וגידור סיכונים, מהווה גם השקעה המגנה בפני אינפלציה. 

    אינפלציה, באה לתאר את קצב עליית המחירים במדינה באופן העולה על התפתחות וצמיחת השוק ובכך מבטאת גם את ירידת הערך המתמשכת במטבע המקומי של אותה מדינה. 

    נכון לימים אלו, כשהאינפלציה בעולם מגיעים לשיאים חדשים, קיימת גם עליית מחירים בשווקי נדל"ן ברחבי העולם. עבור אותם משקיעים, הופך הנדל"ן לנכס עמיד וחזק, כשבניגוד לערך הכסף והמטבע בכל מדינה אינו מאבד מערכו. 

    בהתייחס לשנת 2022, שנה בה חלו לא מעט קשיים על משקיעים בשוק ההון, הדבר הוביל משקיעים רבים להעביר חלק מהתיק ולפזר את השקעתם, גם מתוך אקט מגן כנגד האינפלציה, אל שווקי הנדל"ן בחו"ל.

    image

    מחפש השקעה אטרקטיבית?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים בתחום